Петък е...

Петък е.. 
От колонките звучи румънско радио, което след малко ще сменя с чалга. 
Спряха Сигнал + и ще трябва да се задоволя с посредствените ритми на Ултра Перник и Ултра Сандански. 

Боли ме рамото. 
Оня ден прекалих с усилията да ставам Аполон и сега не мога да вдигна и един бидон с кисело зеле. 

Пие ми се....
Черен чай, защото ме боли гърлото...

Спи ми се....
Утре тъкмо мислех да се наспя, когато ми звъни телефона
 - Господине, можете ли да по твърдите, че ще дойдете на семинара...
- Кво да правя ще дойда...

Мисля да отида в неделя да потичам с кучетата из планината. Ако и ми спрат автобуса до так ще заколя някого...


6 comments:

  1. уникално написани преживявания от ежедневието, поздрави и до скоро

    ReplyDelete
  2. Ох, по-добре румънско радио пред чалга. То в общи линии все тая като музика... но определено по-добре от Ултра Перник! Може би трябваше да тренираш със самия бидон, а не преди него :) Отиди потичай, дано не са спрели рейса, ако не предполагам по новините ще следя за убийство или опит за клане хахаха...

    ReplyDelete
  3. Приятен текст. Добре пиеше. Винаги като решим да се наспим нещо или някой ще се обади и ще развали плановете ни.

    ReplyDelete
  4. Напоследък румънската музика навлезе с пълна сила и у нас. Правят доста динамични и весели песни, които са приятни за слушане, особено сега в този летен сезон. Клиповете разбира се преобладават на плажа и традиционните жени, но предлагането според търсенето. А и варианта чалга и румънско....определено румънското надделява. Макар, че по радио ултра пускат доста добри хитове, а и самите водещи са едни, с които ти идва настроението. На едното ми село само това радио се хваща и слушам...какво да правя.Петък е имаш доста варианти за дейности.

    ReplyDelete
  5. Много приятен текст.Пишеш добре и се радвам, че споделяш с нас.Дано не ти спрът рейса и да тичаш спокойно с кучетата из планината, което е едно чудесно занимание поздравявам те.Явно си доста ангажиран човек, и това, че отделяш време на блога е добре за нас.Продължавай и с тренировките, но да не прекалиш, да не е превърнеш в някой гардероб хаха Аз също слушам радио Ултра.За първи път го чух на една от вилите си.Винаги пускат нови песнички и особено ми допадат водещите , които допринасят за доброто настроени.Румънските радиа са нещо подобно на нашият фолк , като гледам в последно време едни и същи мелодии правят, но пък са ритмични.

    ReplyDelete
  6. "Пие ми се....Черен чай, защото ме боли гърлото... Спи ми се.... Утре тъкмо мислех да се наспя, когато ми звъни телефона - Господин Йорданов, можете ли да по твърдите, че ще дойдете на семинара... - Кво да правя ще дойда..."Пишеш много добре поздравения и се надявам да продължаваш да споделяш и да ни радваш.Блога е хубав и има за всекиго по нещо интересно.з също слушам радио Ултра.За първи път го чух на една от вилите си.Винаги пускат нови песнички и особено ми допадат водещите , които допринасят за доброто настроени.Това е радио за по на маса според мен, но пък поздравите които можеш да направиш е чудесно радио.

    ReplyDelete