Салфетки за 10 лева

Три години след като срещнах цимента за първи път, се сдобих с документ даващ ми право да го посрещна с МПС.

Факта, че мога да разкарвам стара Голф тройка по улиците, накара много мои колеги да си вземат двуседмични карти за почивка на морето.
В следствие на цялата дандания последвала гръмката ми победа над КАТ и факта, че си взех изпита с изключени фарове, в момента карам на фили с лютеница и правя фигури с мачетето на подлеза на НДК, гордо изпънал отрязана бутилка минерална вода, с надпис "Досипете  40-50 градусова".
В епогея на празненствата предшестващи жалкия ми фалит, разхвърлях салфетки из БИАД и се подсмихвах под мустака, който не ми е пораснал, на танцьорката, защото я видях в менюто, след като парите за пиене ми бяха отишли за безполезна, бавно стелеща се по пода хартия.
Тази седмица предстоят интересни приключения, с предизвестен край в изтрезвителя, към който ме тласка жадния поглед на младата медицинска сестра, която ми сменя гърнето за повръщане.

0 comments:

Post a Comment